Min arbetsdag!

PE-Lack.


Imorse när jag gick till jobbet fick jag se en fin soluppgång :) det var riktigt härligt att se på morgonen innan jobbet. Det kan inte bli bättre då *ler*.
 Jag jobbat från 07.00 till 16.20 och har jobbat färdigt med Corvetten för en gång skull innan den ska lackas hehe.. Har jobbat med den snart tre månader. Har fått grunda den två gånger (hela bilen). Det kändes en hel del i armen hehe.. Idag fick jag slipa på en del stöttfångare och blev nästan hel gul själv av allt damm. Jag och mina arbetskamrater busade som sören idag :) vi kastar pappersbollar på varandra hela tiden. Det är alltid roligt varje gång vi gör det! Så fort chefen inte är i närheten så gör vi det nästan hela tiden.
Tror inte att chefen hade gillat det precis :) haha..  
Min arbetskamrat Tobbe, han blev instängd i boxen när han körde in en stor skåpbil :) haha.. Han kunde absolut inte komma ut. Utan han gick ut genom bakdörrarna istället. Så pinsamt för honom haha!

Och nu är man hemma och bara tar det lungt :) ska nog se en film ikväll innan jag ska nanna kudde ialla fall.

/Smulan

Kommentarer
Postat av: lollosmamma

Men Lotta, så busiga ni är! Skäms på er...
Men nu glömmer jag nog att jag själv har varit ung och att jag inte tog jobbet särskilt gravallvarligt.

Kramar Lollosmammas

2008-02-15 @ 08:45:57
URL: http://lollosmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0