Vilken dag =)

Idag har man jobbat på som sören igen *pust*. Fick ta hand om en skåpbil och slipa bakdörrarna plåtrent.
Stå och slipa med maskinen i flera timmar känns om armarna ett tag... Och chefen har bjudit oss på en semla :) gott gott!!!

Och nu så har man typ kommit hem precis igen :) hehe.. Jag och min mamma och styvpappa var i Höör och handlade inne på City Gross. Mycket trevligt varje gång!
Jag har då köpt mig en playstation spel.. Min första! Jippiii =)
Och gissa vad det kan vara för ett spel då?! =) haha.. Det är ett bilspel haha... Need for Speed Carbion.
Det är riktigt nice ;)

Men på vägen hem från Höör så fick vi punka på firma bilen =( skiiit störrigt!
Men det fixade vi lätt som en plätt hehe..

Och nu ska man ta det lungt och spela lite grann och sen är det sängen som kallar =) hehe..

Ha det guttans på er alla! ; )



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0