Åhh min fina top!

Jag är som sagt medlem inne på tradera med =) och älskar den sidan till max. Där jag hittade en sååååån rikigt cool top som passa mig helt perfekt hehe...




Visst är den cool?  =)
Ska inviga den i helgen har jag tänkt mig hahaha.. Nice! ; )

Där jag även hittade en jätte fin liten tavla som jag ska rama in =)



Så vacker den är!

Idag har min dag varit helt okej... Gått mycket bättre ialla fall. Äntligen fick ha hand om en bil igen. Det har tagit lite tid att få en bil att göra vid =( det har varit rätt så mycket små detaljer att slipa och grundat på. Det har blivit lite mindre bilar som ska lagas och målas nu. Fredag imorgon =) åhh vad skönt det ska bli.. Nu denna fredagen ska jag verkligen softa. Orkar inte göra något annat!

Jag har efter jobbet cyklat till vår "lilla" affär här itrakten där jag bor. Då jag köpte mig ett stort ritpappersblock =) nu minsann kan jag måla som attans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0