Åhh yeah! ; )

Hej på er alla! =)

Hoppas det är bra med er?!
Idag har jag varit väldigt duktig på jobbet tycker jag (om man får lov att säga det) haha..
Bilen från igår blev klart efter mattslippningen av grunden och resultatet blev rätt så bra. Och idag fick jag ta hand om en riktigt fiiiiiin bil =) en Porsche Carrera 4 S. Yeah ; ) åhh gud vad den är dyr att köpa. Den är bara ett år gammal och är värd en halv miljon.


 Här har vi den eleganta bilen ; )




Där jag vattenslipade vänstra framskärm och slipade bort en djup repa mitt på.
Sedan hela stöttfångare fram för grundning. Men jobbig för att maskera på ialla fall hehe...
Den blir rikigt nice imorgon ; )
Synd det inte var mer att göra på den! Hade velat det ganska så jävla i det alltså.
Jag hann med två bilar idag men det händer att jag kan ta tre stycken men då är det små saker att göra på dem.

Hoppas ni har haft en bra dag ialla fall =)
kram på er massor!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men gud vad duktigt du har blivit på att uppdatera! ME LIKE! :P hah.. fortsätt med det! :)

2008-10-07 @ 17:26:28
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0