Ännu en dag klarad! *pust*

Denna dagen har gått hyfsat bra idag bortsett från att jag har varit trött innan lunchen idag hahaha.. Jag somnade tidigt som sören. Redan 20:00 på kvällen.. Helt sjukt! Var hur pigg som helst när jag kom till jobbet och jobbade på som sören. Och polaken (kollegan) busade som vanligt med mig och Kotjim (andre kollegan). Och som han flörtade med mig igår haha =) fy fan vad rolig han är när han gör det. Det ser så löjligt ut på något sätt =) hahaha.. Och idag har jag jobbat över med en timme med att hjälpa chefen att maskera in hans transsportbil och har fått en jacka av honom med. Riktigt nice faktiskt!

Här har vi Bmw 235i när den blev klar:



Bilen blev såååå fin =) hihi

Här har vi en skada som heter duga haha.. Första bilden då! jag fick dock lödda ihop det och resultatet blev så i den andra bilden. Jag får ofta ta hand plast reprationer på jobbet av stöttfångare m.m. Vilket kan vara riktigt roligt ibland förutom att man kan bränna sig på den 800 graders lödderpennan. Ingen hit precis!



    

 

Där har vi den när den är klar =) pust haha.. Det gick åt rätt så mycket spakel på denna kassa bilen :P haha..



Så ser det ut efteråt när det blev klart med spaklingen (inte för att ni kan ser pecis allt i detalj, kass vinkel).

Uch nu måste min lillebror ha hand om datan :( han ska montera bort och montera in nya grejor till hårddisken. Så får man hoppas på att datan blir ännu bättre än vad den är nu.

Ni får sova så gott, gott folk och allting gott =)

Hallelujja.. Hej Jesus! ; )

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad fan gör du med min bil?! ;)

Puss

2008-10-30 @ 16:27:35
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0