Ännu en Fredag och snart över!

Nu har jag inte fått ha tillgång till datan så värst bra pga någon =( och saker och ting blir som vanligt efter! Vilket gör mig väldigt förbannad med andra ord. Jag förstår inte folk som inte kan ta hänsyn om andra omkring sig bara. Det blir ju oftast värre för dem själva. Som man bädda får man ligga haha.. Och det stämmer in rätt så bra ; ) haha...
Hatar egocentriska människor som tror att de vet och kan allt här i världen.

I veckan har det varit lite drygt i jobbet. Mycket övertid och slit! Har hjälpt chefen med hans transsportbil som han har lackerat om. Och den faktiskt rätt så fin =) Min vän Tomas Holm har kommit till oss idag och har motivlackerat Pelles transsportbil. Och så här ser det ut ; )





Snyggt va? =)
Tomas Holm är en konstnär och är riktigt bra på det också. Han är den som har målat Bamse tidningarna m.m. Och jag är väldigt impad av hans verk. Och han är väääldigt trevlig att snacka och skämta med!



Hihi titta vad jag har gjort idag =) tjockt med damm.
Åhh imorgon ska vi ha en Halloween fest hemma. Det lär bli väldigt spännande och tjockt med folk blir det haha.. Och jag ska typ vara en häxa imorgon som är uppmärksam på kläder design haha..


Hej svejs i lingon skogen! ; )
Ha det guttans och Hallelujja... Hej Jesus!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej vännen!

Du har en utmaning att hämta hos mig! =)

http://rosaochfluff.blogg.se/2008/november/utmanad-1.html

2008-11-03 @ 07:15:43
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0