Är Emma hemma?! =)

Hej på er!
Nu var det ett tag jag skrev sist =( snyft snyft.. Jag har haft en hur bra helg som helst. I Fredags åkte jag hem till Emma och hade en filmkväll ihop med hennes lillasyrra och hennes kompis och åt godis och chips och dipa till.
Då Emma fick en teckning av mig som jag har gjort. En självpoträtt av henne!

   
Här har vi den! =)


På Lördagen så red jag och Emma och Eleonor häst som heter Inka och var hur duktig som helst. Och det var evigheter sen sist jag red häst... Hallejujja.. Hej jesus, liksom! hehe =) Det var ungefär tio år sen jag red häst sist. Men det var rikigt roligt att få rida igen.

                     
Haha =) det var såå skoj! Och Inka gjorde en rolig grimas när vi sadlade på henne å så.

Och idag åkte jag därifrån och åkte vidare till Malmö en kort stund och hämtade en tröja hos en vän jag glömde sen sist jag var hos dem och kom inte hem förrän efter 15.00 idag. Och jag har fått spakla upp en rejäl buckla på min styvpappas filrmabil. Det blev inte lite med spakel precis haha.. Ca 3-4 cm tjockt! Halleujja... Hej jesus! =)
Men det blev bra ialla fall och det är det huvudsaken.


   

Så ser du ut! Började vid 16:00 tiden och blev klar med det vid 19:30 kallt och regningt var det ikväll. Sen är det bara att måla där sen. Men det blir inte förrän nästa helg det blir klart.

Sov så gott, gott folk och ha en underbar skönhetssömn =)

Halleujja.. Hej Jesus!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0