Det gick i 190

Idag på jobbet har det gått rätt så bra. Fick ta hand om en massa detaljer till en Mitsubithi... Uch gud!
Men det blev klart för grundning ialla fall. Jobbade över för den jädrans bil alltså =) haha.. Mycket dålig bil! Det hade varit sååå mycket bättre med en AC Cobra eller Corvette och en Lambugini.

Men idag blev jag skrämd till 190 haha.. En av mina kollegor höll på att städa i lokalen och han fann 4 st stora spindlar! När jag såg dem, då blev jag riktigt riktigt rädd. Hjärtat gick i 190 och de andra bara skrattade åt mig. De ska få igen av mig :P haha...
Här är en buse till 100 % haha..

För ett tag sen fick jag lacka lite grejor =) åhh vad roligt det var. Det var länge sen sist jag fick måla!

Sov så gott på er och dröm så sött med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0