En rolig helg =)

En ännu en helg som har varit lyckad tycker jag =) Fredagen har varit lugn och skön efter jobbet. Och Lördagen varit lugn fram till kvällen då jag hade fest hos en vän (lilla hästskon, Andreas hehe). Han är bara så rolig av sig =) hehe...
Fast han var lite för trött för festa då.. Lilla bebisen haha!

Här är han:




Han har jag känt i 12 år... Kan inte tror det! haha

Fast vi var inte så jätte många men vi hade det trevligt ändå =) och det är det som är viktigaste!

Idag! Måndagen den 13 Okt

Så har min dag på jobbet varit jätte bra =) och det har gått helt flytande bra. Jag hann göra mer än pågarna på jobbet ialla fall haha... Tre bilar och en fjärde bil som inte blev klar en av kollegorna innan han slutade idag. Han är sååå slarvig många gånger! Blir lite tokig ibland på honom med maskeringen och spaklingen. Inte vidare jätte noga haha.. Det ska vara kvinnor till det mesta ju haha =)

Här är en av mina favo bilar med ; )


Lamburghini Murcielago

Detta är verkligen en skönhet som kan lyfta upp tillvaron ; )
Vi hade en sån bil i år på jobbet också. Jag kunde inte ha mina blickar på ett annat ställe än på denna vackra bil.. Och så otroligt liten är den!


Ha de guttans!
Hallelujja.. Hej jesus! =)


 

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha lilleman :D

2008-10-16 @ 19:38:41
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0