Min lilla stjärna där!

Jag ser ett stilla liv, en dag som alla andra dar.
Det är så mörkt hos mig, ett mycket långt tystnad inom mig.
Det finns en sol som inte vill slockna, som ett ljus som aldig dör.
Kan du vara i en annan värld där utanför.
Jag ser en stjärna på himmlen, säg att vi ses igen.
Säg att du väntar där på mig, som natt blir till dag.
För då ser jag ett ljus igen som ljuser i mitt liv.
I mina drömmar finns du här,
vi är föralltid!

Farväl... jag saknar dig.
Var orden som jag aldrig hann säga till dig i ditt öra.





Du finns så nära mig i varje andetag.
Jag älskar dig, Busan min!



Här är min lilla ögonsten som jag har just nu =)



Åhh vad han är söööööt! =)




Puttenutte!




Älskar denna bilden på honom!
Han är så otroligt rolig =) han pratar rätt så mycket och älskar att äta haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0