Vilken underbar helg!

Min helg har varit hur bra som helst tycker jag =)
I Fredags efter jobbet åkte jag till min bästa vän Lollo
och hon är såååå underbar. Älskar dig min vän! =)
Hon ser så mycket lyckligare än nånsin jag har känt henne och det glädjer mig oerhört mycket. Vi snackade om allt som vi brukar göra och testa varandras kläder hahaha..
På Lördagen vaknade jag vid ca 11.00 tiden och är vilket ovanligt för mig att sova så långt in på dan nu mera hehe..  Då Lollo fick jobba sen =( men bara 5 tim haha.. Då var jag ensam med hennes kille i lägenheten =) haha... Nämen han är en schysst kille hon har nu. Då vi tittade på film och snackade om bilar och han visade för mig en massa bilar. Han kan en hel del om dem och det är bra ; ) hahaha... Bättre koll än vad jag har ialla fall! Och han lagade chilli corn carne för oss alla och hade det allmänt mysigt och trevligt ihop innan vi gick och la oss.
Haha på Söndagen vaknade jag av att en tjej i övervåningen sjöng som fan.. Och det var det vidrigaste och falskaste jag fick höra på jätte länge. Det var liksom inte driekt diskret precis hon sjöng och det var så störrigt men roligt ett att vakna på =) så jag vaknade med ett smile och skratt på den morgonen. Herregösses alltså! =)
Sedan åkte jag hemåt och väntade på min vän Andreas skulle hämta mig och jag fixade mat för oss och lilla söta Emma och Per =) vi åt Tacos mat och hade en filmkväll ihop och det var jätte mysigt och trevligt! Haha och Andreas var verkligen på gott humör och det var verkligen roligt att se =) haha.. Vilket man kan förstå på sett och viss varför han var det.

Nu är det Måndag och snart slut på den med. Jag har jobbat och stått i med en nästan hel Caddy bil som ska målas imorgon. Den var lite dryg att jobba på när det var så mycket att göra. Men den blev klar idag för grundning vilket är jätte skönt. Haha =) en av mina arbetskollegor var på ett rikigt snackeglatt humör idag och jävlades som fan =) haha.. Han är bara för rolig ibland! Och sen i min tur jävlades jag med med dem hehe =) Och snart ska vi få nya kläder av chefen och en jacka minsann! hehe =) it´s niiiiiiiiiiiiiiiiiice!


Hallelujja.... Hej Jesus! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0