Waaaaaay???

Suck... Hittills av denna veckan har känt som en mardröm =( rent ut sagt! Varje morgon klockan 05:20 när alarmet väcker mig så vill jag bara ligga och sova. Orkar inte mer... Vill soooooova! jag somnade innan 20:00 i Måndags. Då var jag verkligen trött som en flodhäst. Jag älskar till exempel att cykla men känner i hela min kropp att musklerna inte räcker till som de brukar göra =( cyklar varje dag till jobbet och hem och ibland händer det att jag cyklar till byn som är bara ca 8 km hemifrån mig. Och i Måndags var det absolut inte min dag =( jag gjorde det som jag skulle göra å så men var helt utkörd m.m. Då jag gjorde en väääldigt klumpig sak (som vanligt haha). Jag hade hand om en stöttfångare (svetsade) och råkade ha för nära min arm mot värmepistolen och brände mig på underarmen. Och det blev inte bra faktiskt =( snyft snyft. Ont och svider lite då och då! Det ser ut som om att det blev 2 brändskada.
Men det läker så det är nog absolut inte nån fara =) hihi..
Åhh jag har fått äntligen ett par nya arbetsskor av chefen =) så jädrans guttans! Kan tvätta bilarna utan att bli blött om fötterna igen. Låt denna veckan gå mycket snabbare!

Vill att det ska vara helg nu... festa festa festa =) hehe..
Är såååå sugen på festa nu och ha det riktigt roligt å så.. Så kanske man kan vara en helt ny människa igen på Måndag på jobbet! Jobba mer effekitivare och snabbare och jobbet blir mycket bra. Fast nu igår fick jag ha hand om en amerikansk bil (en nyare sådan). Där jag spaklade upp en liten liten bit av bilen nedanför framskärmen. Det gick hur snabbt som helst och chefen blev lite chockad tydligen hahaha =) alltid roligt att få honom bli chockad varje gång det händer. Vi tjejer kan också *ler* hehe..

I helgen var jag hos min vän Claudia i Malmö och hade det trevligt och var och shoppade ett par stövlar som är ascoola! Svarta och väldigt låg klack, låtsas skinn och spännen omkring dem. Men väldigt coola i design. Lite rockig stil ; ) Me like it a lot of!
Åhh vad jag älskar att lyssna på rock.. finns nog inget bättre att rensa bort sina känslor och ilska på. Men är nu otroligt sugen på att börja måla igen. Det känns som om åratal sen sist =( men som jag är mest sugen på att måla är krokimålning. Det är såååå roligt att måla av människor kropp.. Mycket att studera in hahahaha =)
Nä uch... Tror inte nåt sånt om mig haha.. Det är inget sånt trams för min del. Bara måla av =) haha.. Att studera in kropp kan man göra på något annat sätt ju ; ) hehe..



Hoppas eran vecka är bra ialla fall och att det funkar något bättre =) hehe..
Ha det guttans på er alla och sov så gott när ni kommer till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0