Fredag =)

Såja.. Nu är det Fredag och jag är klar med packning inför Göteborg och är hur glad som helst =)
Imorgon ska vi två packa resten ihop och tar det lungt m.m. Kanske äta lite kräfta imorgon och dricka något gott. Och ska laga hennes cykel så den blir klar ialla fall.


Och nu lyssnar jag på Bette Midler... Hon är såååå grymt bra... En av mina favoritlåtar heter Beast of Burden. Ohh yeah!


Men snart ska jag åka in till malmö till tjejen =) men ni får ha en underbar och trevlig helg så återkommer jag efter Göteborg å så.

Hej så länge =)

Kommentarer
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

Vilken söt blogg du har!



Hoppas du har en trevlig helg (:



/Lisa

2009-08-08 @ 23:15:16
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0