Glad Midsommar!

Såja.. då var det snart Midsommar igen.. Ohh yeah! *ler* me like a lot. Då beger jag mig till Dalby och festar med min pappas kusin och hans familj och min egen familj hänkar med. Då blir det god mat och härligt folk och gott att dricka ; ) hehehe...

På jobbet hade vi en STOR städning som in i sören... Fy fan alltså! Har aldrig sett stället så rent och fint nu som innan. Och min bil som jag jobbade på blev klar idag... Åhh vad jag älskar Audi!! Så underbart vackra bilar *ler*. Detvar mycket spakel på föradörren och bak stöttfångare och lite på motorhuven med. Det mycket nöjd med arbete idag och ÄNTLIGEN har jag fått grunda. Det var skit länge sen sist. Snart 8 månader =.( snuft snuft. Hehe.. Jag fick kramper i armen när jag höll på att måla och trött var jag med hehe.. Åhh vad jag mår bra just nu och snart kommer hjärtat hem igen. Saknar hennes närvaro rikigt mycket. Vill kramar om henne såååå mycket *ler*. Älskar dig gumman, jätte mycket. Hoppas det har gått bra för henne att meditera hihi.. Åhh kom heeeeeem nu!


Och det är så fint väder idag och det kan inte bli bättre idag som det är nu. Tänker åka snart till Hässleholm och träffa en vän hehe.. Och bara överraska honom hahaha.. Lilla Batte mannen! Han är bara för härlig kille. Han är min lilla nallebjörn *ler*.

Ja men ni får ha en fortsatt trevlig kväll och ha en underbar Midsommar önskar jag er alla =)

kram kram =)

Kommentarer
Postat av: emma♥

Gud vad roligt det låter ;) Jag pratade med andreas, och han ät skitsur på mig, för att du har sagt att du vill vara vän med mig men inte träffa mig .. Jag fattar ingenting, kan du förklara?

2009-06-20 @ 11:33:04
URL: http://mssmidth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0