Jaha, vad ska man göra?

Nu är det äntligen helg igen. Skönt, men är uttråkad! Ska tvätta mina kläder ikväll men vill inte  vara ensam just nu hehe.. Igår var jag helt slutkörd efter jobbet.. Topa topa (urdo) *ler*.. När jag var kom hem så var det dusch och sitta lite vid datan och sedan orkade jag inte mer mer än runt 20:00 och somnade med kläderna på. Sen vaknade jag vid halv ett på natten och kläde av mig och somnade om på nytt =)
Idag har det varit jätte fint väder eller ja, lite regn har det förefallit men i övrigt mycket fint väder. Nääääär ska det åska? Vill se blixtrarna. De är så vackra att titta på!

Och snart blir det The Studio för mig igen. För 15 månader jag var där sist hehe.. So its nice! ;)
Man lär dock se en viss skillnad på mig hehe..

Och nu håller jag på att tvätta kläder men är jätte uttråkad fortfarande =(


Ha en skön och mysig kväll!

Halleluja.. Hej Jesus! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0