The Studio!

Tjenixen =)

Idag har jag haft en toppen dag med min vän Claudia =) jag åkte iväg i förmiddagen hem till henne och pratade innan vi stack till Turning Torso. Hehe *ler* där var fullt av folk när vi kom fram och där var mest tjejer och ett helt gäng som hade möhippa =) hahaha... Det var roligt att se litegrann (de man kunde se). Ja, hehe.. Där var helt otroligt varmt.. uch uch! Men vi hade det mycket roligt och trevligt. Och en trevlig och söt fotograf ialla fall hahaha..

Här är mina bilder:

Tagen idag den 13 juni =)

























Så där var några stycken av mig. Åhh vad detta är roligt att göra *ler* hihi... Ska göra detta flera gånger!
Men det var sååååå jobbigt att sortera bilderna. Många var så otroligt bra! Ville nästan ha alla denna gången med. Men ekonomin måste man tänka på vad man har råd till. När vi blev klara så gick vi från Turning Torso till Södervärn och fint väder har det varit med på beköpet så det har varit en väldigt bra dag idag =)
Men nu måste jag gå och lägga mig.. Ska gå upp tidigt imogon med. Ska hälsa på min farmor och farfar och pappa. Sen blir det bio med pappa på kvällen =)

Sov gott på er och ha en fortsatt natt!


Kommentarer
Postat av: emma♥

Jag kan inte mer än att le när jag ser bilderna, du blir så grymt bra på bild och frisyren och outfiten är super bra, klockrent AC. Jag kanske kan följa med nästa gång :) Kraam

2009-06-15 @ 13:52:02
URL: http://mssmidth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0