Malmö Festivalen den 24/8.. Band of Horses!

Min dag idag har varit riktigt bra får jag säga. =) Jag kom till jobbet och jobbade och fick gjort en hel del. Hade det bara lite stressigt i slutet hehe.. Men fick min favorit bil Audi färdig i tid tills jag var tvungen att sticka iväg till bussen in till Hörby. Hade dock inte lätt att spakla upp på vänstra bakskärm.

Senare på kvällen möte jag min vän Andy för att vi skulle se Band of Horses i Stora Torget kl.21:30
Och herregösse vilket tryck det var där! Vi hade det mycket trevligt och roligt där trots folket trängde sig som fan.


Här har vi Andy med sin favorit korv =) hehe



Här kan ni se band of Horses som jag har tagit!






















Ja hehe, här har vi jag och Andy tillsammans!

Ah.. det var riktigt trevligt får jag säga! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0