Dagens arbete! :)

Idag har jag varit relativt effektiv på jobbet. Känns bra får jag säga!
Jag fick ta hand om en volvo först. Förrardörren och höger bakdörr.



Först slipade jag över bucklan och spacklade över och sedan vattenslipade jag som ni kan se som ser grått ut.

     Där har vi förrardörren med. --->   

Här har vi dörren färdig till grundas.. Här har vi det färdigt slipad och maskerad. :)
Sen där efter fick jag ta hand om en WV kombi. Där vänstra bakdörren hade fått en rejäl buckla. Som jag riktade ut och bankade med hammare.


            

Sen spacklade jag med metallspackel.


  Ett lager av metallspackel!


Sen vattenslipade jag båda dörrarna med 2000 papper och maskerade runt om.  


 När jag hade slipat färdigt på metallspackeln så spacklade jag ett lager av finspacklen. och maskerade ännu mera på bilen.


Sedan tredje lager av spackel. Där blev inte mer uppspackling ialla fall. :)

      


Här har vi arbetet färdigt! ;)

            


Får en sån lyckorus oftast av mitt arbete.. Älskar verkligen att jobba med detta! Måste fixa en bil som jag kan jobba på i fritiden. Den ska stylas från topp till tå och ha den i utställning, delvis haha...

Thjooo hej och mittbena! :)

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0