Jul och vinterkänlsan!




En ny morgon och en dag närmare till jul och 53 dagar tills jag fyller år. Tiden har gått mycket snabbt detta året tycker jag.. Fösöker att tänka på vad som har hänt i detta året. Och har faktiskt fått en del önskan i upplevelse ialla fall. Tack och lov att jag fick det. :) Har dock fått jobba hårt att få den i upplevelse och tycker det har varit mycket värt det.

*Min resa till Norge*
*Fått avslappning med spa och massage upplevelse*
*Har fått träffa många härliga och nya vänner som gör mig glad ect ect*
*Jobbar ihop med många positiva och fina personer på fritiden med Herbalife* :)

I morse fick jag en känslan av vintertid och snart jultid igen. Och fick mig att minnas lite bakåt hur det var när jag var yngre. Jag kan sägade at jag hade det rätt så mysigt med min familj med min mammas bak och god mat och mycket julmusik och tittar på filmer med familjen. Var ute med syskonen och busade i snön. När vi bodde i Vedåkra (en bra bit utanför Hörby) hehe... Så har jag några speciella minnen därifrån. Vi bodde där bara i 2 år men det har varit fina tider där. När jag och min lillebror Dennis var ute på kvällen och vi hade otroligt mycket med snö där. Vi bodde uppe på en backe. Och vi två =) gjorde jätte stora snöbollar. De var dubbelt större än vi var själva haha..
Tunga som in i sören! Där kämpade vi som tusan och gjorde upp till 5-6 stycken stora snöbollar.
Och vi och våra vänner gjorde även en koja under en väldigt stor snödriva inne på gården.

På kvällarna i mitt rum satt jag ensam och hade det mysigt med härlig musik och mörkt i mitt rum med en lampa med färg. Och sitter och ritar och drömmer bort lite för mig själv. Ibland kom mamma in till mig och vi satt där och snacka lite om typ allt. Vi brukade ha många fina stunder ihop och snacka. Det gillade jag!




Ljus ljus, bringar oss värme i vårt kalla vintertid..
Kom kom, till vårt underbara land..
Lycka lycka, för varje litet barn..

Tro tro, till varje hjärta som finns..
Hop hop, för här kommer tomten med julklappar..
Kärlek kärlek, till oss alla till er alla.

*Kärlek*
:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0