Mitt eget arbete från jobbet!

Äntligen kunde jag förra över mina bilder från min mobil till datan. Hade tok för mycket där!
Här har jag mitt eget arbete som jag har gjort på jobbet. :) Det var jätte roligt att få måla.

Här har vi etuiten och min vitlökspressare grundad och slipad för klar för lackas.


                         

Och först la jag basfärgen silver två varv och sedan blålilla pearl ovanpå.



               

Sedan la jag ett varv av klarlack.


             


Sedan ville jag ha etuitens amulett i svart. Maskerade runt om det övriga för att skydda lacken. Och sprutade ett varv av akrylfärgen.



             

Resultatet blev så här! :) Snyggt va?


     


Sen har jag målat en ram till en målning jag gjorde till tjejen i somras. Sååå snygg den blev! :)


 Hade slipat och spacklat lite först och här har jag lagt grund på.
När den höll på att torkas så såg jag att det formades ett hjärta som ni kan se. Så fint! :)


          

Där sprutade jag samma färg som på etuitens amulett akryl. Blir blankt direkt på första varvet. Men jag sprutade en extra på ramen hehe.. :)


       


Här har ni mig.. Så ser jag ut i jobbet! Där var jag trött och hungrig och varm och lite smått stressig hehe.. Men fixade ramen perfekt!! :)





Kram Lotta :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0