Porche 911


Här har vi en gammal Porche som jag har jobbat/jobbar med..
Då först jag och min Kollega Mats slipade karossen plåtren.


             


            


Sedan spacklas det med metallspackel.


        


Sen spacklas det upp med fin spackeln. Som jag har svettas och flåsat ett antal gånger och lite träningsvärk i armarna. :) hehe


               



       



       


Det roligaste jag vet är oftast att spackla upp mjuka former av bilar.. älskar ta utmaningarna!
Som detta jag har fått ta hand om på jobbet, vilket jag tänker på oftast när det gäller mjuka former. ;) hehehe (fast har bara slipat på dem).


         




       

Här har vi dem när de är målad med i den andra fotot. Snyggt eller hur?! :)
Lite nöje på jobbet händer inte så ofta haha :)


Kram :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0