Stöttfångare lagad av mig!

Skulle vilja visa lite arbeten jag har gjort på jobbet. :) hehe

Här har vi en stöttfångare vars skada var väldigt bucklig som jag spacklade upp. Här har vi första lagret av spackel.








Efter första lagret av spackeln slipade jag med 120 papper (stl av kornet av pappret).
Och sedan la jag ett andra lager jämnt lager. Om inte så blir det ännu ett lager till och det vill jag helst inte.






Här har vi den när den är färdig spacklad som blev helt perfekt.
Då slipas det sist med 320 eller 240 slip papper.





Så här ser det ut när det grundas. Sprutade över skadan tre till fyra gånger och två varv övrigt.






När det har torkat så slipar vi över skadan förhand med 320 papper och sedan 500 papper över allt. 500 är mycket finare och sedan slipas med 800 mjukpapper över kanter för den skulle bli Silver. 
Och här kan ni se resultatet. :)










Som ny men begagnad! :) Vad tycks?

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0