Veckans bilder jag har tagit! :)

Jag är helt frälst i naturens konst. Jag hade velat tälta oftare och varít ute på äventyr i naturen mer. Här i Skåne finns inte så värst mycket att be över. Helt platt och trist... Men vad jag är helt fäst vid är solned-uppgångar. Har alltid varit min passion sen liten.  



            


                                                         


Jag använde min mobil så bilderna är inte så perfekta dirékt som jag hade velat egentligen. Men det duger ialla fall.

Jag är så sugen på att göra utflykter och äventyr! Saknar det väldigt mycket av att vara ute i naturen. Ett av det bästa för mig och min själ att må bra. Har dock känt det nu ett bra tag nu. Något drar i mig innefrån mig att dra ut. Visst jag gillar att vara i stan men att vara ute i naturen slår inget bättre än det. Jag och min familj har bott i landet sen -96 (fast de bor kvar där ialla fall). Och jag flyttade vidare. Vill helst inte bo kvar där men saknar mina egna promunader eller tog cykeln och njöt av vad naturen gav. Och rensade min från allt skit till bra igen!

Här har jag några favorit foto som jag har tagit! :)

                 


                  


Hoppas ni njöt av se dessa vackra bilder! :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0