Tankar och känslor!

Jag vill sticka så låååångt härifrån igen.. Jag orkar inte så mycket längre till att kämpa här så länge till. Vill vara någon annanstans och bygga upp till det jag vill ha.. är så trött på det just nu och trött på komma in i detta känslomässiga fustration. Vill skrika ut all min smärta men kan inte. Vill måla mitt inre smärta.. få ut det. Men det är så svårt! Fast i ett eget fängelse inombords som blöder och blöder. Vill få slut på det.. Det bara rinner och rinner! Mitt hjärta och själ skriker och blöder.


       


Jag orkar inte,
att ha det så här.
jag vill inte,
ha det på detta viset.
Jag vill,
långt långt långt härifrån.

Jag vet,
 jag vet att det är bara jag som kan göra det ingen annan kan göra det åt mig.
Måste vara ännu mer starkare.
Blunda
Andas in djupt.. och andas ut sakta.
Hitta mitt inre styrka.

Det är vad jag måste göra just nu... Meditera!





Kram Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0