En härlig och lugn Söndag.


Idag har jag haft en bra dag idag.. vaknade och drar mig i sängen lite och sedan åt frukost och gick ut till Bo01 och åt en god kycklingsallad med bulle. :)
Sedan kom ett stort gäng som kom från Estland och har en veckas livemusik och levde över det och spelade öppet överallt. Det var mycket trevligt och glatt musik de spelade och sjöng. Jag blev mycket glad och uppskattade det för detta. :)


    





Njöt av en god Cappocino efter salladen från Espresso House. :)
Sedan gick jag och min underbara och goa kära vän och tog lite roliga och fina bilder.




                 


Yeah! :)

Peace and love!


Kommentarer
Postat av: Fiona från östra grevie

Hej tjejen. Kommer du ihåg mig? Halkade in på din blogg av en slump, är du bilreparatör?

Tänker ofta på dig och Lollo, hoppas vi kan träffas nån gång. Puss på dig

2011-06-29 @ 23:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0