Reflektioner!


Nu sitter jag själv i ett rum och lyssnar på musik genom mina hörlurar inkopplad till datan och ventilera och reflektera saker och ting. Igår kväll gick jag till BoO1 Malmö och satt på en stor sten och såg på solnedgången ut över Öresund. Då jag satt själv i min egen ensamhet och helade mig själv och tog in positiv energi från naturen. Hörde vattnet slog mot stenarna och kände vinden smekte mot min hud med blunda ögon med ett smile i mitt ansikte och andade djupa andetag. Under tiden kände jag mig lättare i kropp och själ efter en tung känsla i kroppen. Jag uppskattar mer och mer i min ensamhet som jag behöver mer och mer. Det var så underbart skönt! 






Jag önskar att jag kan bara gå härifrån och aldrig vända tillbaka. Nån gång kommer det att ske men vet inte när det blir. De är bara att vänta in den och se signalerna som kommer till mig. Det kommer att ske en vacker dag och alla nära och kära till mig i mitt liv tror inte det värsta för det är int så hehe... Men NI som känner mig som mest ni förstår antagligen varför och det är något som jag måste göra. Det är mitt syfte att göra detta för mig själv i mitt liv. Det jag har känt i vääääldigt länge i min kropp (en känsla mellan att inte tillhöra detta liv och i denna kroppen), fick den igår precis innan jag mediterade.
Sedan släppte jag det och tänkte att det är okej! Det är okej! :)





Jag är mer värd än detta och älskar mig själv mer än något annat just nu!


Peace and love :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0