Play with the camera. =)

Me love to play!


Idag tänker jag bjuda på lite udda foto jag har tagit. Tycker om att experimera olika vinklar med kameran ect ect.. Det är alltid lika spännande för varje gång dessa tillfällen infaller. :) Det


                  


Här har vi ett blockljus som jag lekte lite med på kvällen och kameran i full action. Jag höll på nån timme tills jag fick perfekta foto av ljuset och vinklarna och skuggorna. :)


          

En dag jag skulle grilla med min lillebror och hand kompis i Lund så råkade jag ta fel buss och åkte förbi Klostergården. Så jag fick ta och åka tillbaka igen efter en stund där. Då såg jag en bild framför mig med kameran (första och tredje bilden).
Den andra bilden tog jag när jag var i Malmö Festivalen förra året 2010. Någon som har byggt en stor lampa av petflaskor. Och det var riktigt häftigt och då jag tog ett foto av den! :)


           


        

Dessa har jag tagit i Malmö! :) Den blåa stora stenen har jag tagit i en park mellan Möllan och Nobeltorget. Och dessa Röda "stenar" ligger i Pildammen. :)

Hasta la vista, baby.. Peace and love to you all! :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Vad har du använt för kamera? Du är ju jätteduktig! Puss

2011-06-08 @ 05:49:48
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0