Lättnad känslan!

Som sagt har jag haft det lite kämpigt runt omkring mig och med mig själv men nu börjar det lätta upp sig till bättre. Vilket känns väldigt bra! Jag har börjat läsa en bok som är till hjälp och den är väldigt intressant att läsa. Boken heter "Attraktionslagen" som är skriven av Esther och Jerry Hicks. Men jag kommer ändå att göra det som jag har tänkt mig att göra. Att få vara ensam och ha egen tid som är sååå oerhört viktigt just nu för mig. Har dock inte haft så värst mycket egen tid under mååånga herrans år.

Jag har fått tillbaka mina krafter för mitt jobb och är mer fokuserad och planera in för min egen del. Sedan har jag ju Herbalife själv att tacka för med som betyder en del för mig. Det hjälper mig också att må bra och får mer energi och stabil hälsa m.m. :)

Tro på ditt hjärtas rikedom så följer överflöd på alla nivåer.

Fick detta som budskap från univerum inne i Facebook idag. :) Denna phrases gillar jag mycket hehe.. Och detta tror jag på, absolut! Det kommer mycket bra meningar som få en att tänka efter lite. Vilket är mycket bra!



Denna foton är tagen i Finja Sjö av mig. :)

Have a great day! :)

Kommentarer
Postat av: Alexander W

hej lotta. :D fint foto. och tack för att du gillar min hemsida med. :D

/ Alex

2011-04-22 @ 12:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0