Att bara få vara....


Mina tankar och funderingar går oftast till Fåglar så fort jag tar ett djupt andetag och ser på dessa vackra djur alla sorters fåglar. De måtte ha det så soft och härligt liv. Inga bekymmer och skit de får vara med om. Inte mer än att fixa mat varje dag och några som försöker ta ens mat. Men sen är det över med den biten, thats it. När jag sitter ute i naturen eller i en park ect ect och ser dessa vackra fåglar reflektera jag i stora perspektiv och föreställer mig själv som en fågel. Att bara få flyga över och se på naturen och djuren och vad naturen ger. Ger mig det speciella kick i livet!



Att börja andas igen..  Och känna din kropp..
Känna varje hjärtslag.. 
Luktsinnet förstärkts..  Smaklökarna förbättras..
Synen blir klarare.

Att önska av vara en fågel är frihet för mig och ger mig positiv och lugn energi och trygghet. Får mig att flytta till ett underbart liv med utan all det negativa som finns här i världen. Flyga 100 tals mil från ett ställe till ett annat ställe. Det hade jag så mer än gärna velat göra. :)


          


Peace and Love! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0