Plastreperation på stöttfångare!

Här ska jag visa en plastreperation som jag fått ta hand om på jobbet. :)
Dock tog det lite tid att bli klar med den men den blev bra sen.

 Här har vi hålet.. det stora sådan. Där jag slipade runt hållet först.
För sedan såga ut en plastbit från en annan stöttfångare och snygga till kanterna.

Sedan löddade jag fast plastbiten i hålet punktvis och sedan runt hela.  

 Sen slipas det och slipas och slipas och slipas. :) haha.. För att spacklet ska fästas fast i föremålet.

Sen är det bara att fetta på med spackel. :) Första omgången här!

 

Slipas med maskin och förhand sedan spacklas på ett par gånger över.

 



 Där har vi den färdig till grundmålandet. :)



I en annan vinkel av reperationen!


Här har vi den som färdig.. Tralla la la la laaaa! :)

          


Vad tycks? :)

Tycker det är alltid lika spännande att se på slut resultatet efter ett sådant arbete med mycket fysikt ansträngade arbete. Det visar sig alltid i slut ändan hur mycket man har presterat. :)


Peace and love! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0