Tankegångarna i 190 km/h

Vad är meningen med att jag är här där jag är just nu?
Vad får mig egentligen att vara där jag är just nu?
Hade det varit bättre om jag inte hade fått detta vad jag får erfara om?
Vad är meningen med vad jag tror på?
Är min tron på det stora ett enda stort skämt?
Är det de som är meningen för mig att få detta?

Du får smaka på det litegrann i kanten av kakan men du får inte mer än så.
Du är inte ämnad för att få det utan du är en ensamvarg. Eller är du så långt över det som existera för att få det i detta liv. Det kanske inte finns men den finns där. Din mening med livet är att ge gläjde och en hjälpande hand och är en sammanförande person.

Något som ploppar upp i mina tankar nån gång i visa situationer!


Peace and love!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0