Äntligen helg!

Så skönt med helg igen :) efter en hård vecka på jobbet.
Igår fick vi sluta två tidigare också så det var inte helt fel i det :) hehe..

Innan vi slutade fick jag ta hand om en stor Ceva bil. Där var det en hel del att göra på.. Fy sören! Och jag liksom ska ta hand om den (herregud). Mycket att spakla upp men det är skit roligt.
Jag får oftast såna jobb med mycket att spakla upp.. Undrar vad det kan beror på?!
 


 


Det är bara en liten bit av bilen att göra. Roligt att spakla upp ovala former men svårt ibland ;) hehe..
Det är ingen dans på röda rosor precis!!!
Idag ska jag städa mitt rum och njuta av vädret :) sen ikväll ska man ha ett par vänner hon mig och ska se på nån film och ha det allmänt trevligt ihop.

Vad händer det för er i helgen? Hoppas nåt kul ialla fall =)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej Lotta!

Du är säkert en mycket god spacklerska tror jag!
Men det låter nästan som om du går på en konstutbildning, hehehe. Spackla runda former å de där, haha!

Just nu gör Seb mat till oss tre, Sebs äldsta son är här i helgen... Pannbiff, mums!

I kväll blir det tv och mys i soffan!

2008-02-16 @ 12:50:50
URL: http://lollosmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0