India i Malmö

I helgen blir det Malmö och träffa Maddi =) så hon kan titta på min pirecing ialla fall. Hoppas hon säger att det är ser bra ut.


 



Här är vi Maddi. Ser lite arg ut bara hahaha


Idag på jobbet har det varit rätt så lungt och har maskerat en bussbil... När jag höll på fronten av bilen så rörde jag vid en spindel. Fyyyy för sören vad jag blev rädd alltså. Jag känner fortfarande av obehaget från den äckliga ocf fula spindeln. Men fy för som bilen ser ut hehe.. Den har blivit mattad och lite spaklad men den är lååångt ifrån färdig för grund å så. Och vi fick sluta rätt så tidigt idag med =) redan 13.30.
Det är fint fint!


Här har vi lite bilder på stället där jag jobbar


















Åhhhh vad jag älskar mitt jobb =) det är så roligt att jobba med detta! Tack så mycket Pelle för att du har hjälpt mig (chefen). Jag finner inga ord för detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0